Elianto makeover, sebelum dan selepas (Part 1)

 Sebelum (nmpk jeragat n tompok itam tuh)
Selepas (eh tudung pun bertukar hehehe)

Aku adalah duta pengguna produk elianto sejak April 2010, baru 8 bulan la...so far puas hati la dgn produk ni...sebenarnya jeragat kt muka ni dh makin teruk, sebelum ni aku pakai tia amelia/ sendayu tinggi utk set hilangkan jeragat, tp x berkesan pun, yg aku perasan kulit muka makin nipis n merah...selepas stop 2 produk tu jeragat aku makin byk pulak...so utk m'cover' nya tu, aku try cari produk apa yg ok..aku just try jek elianto ni kt kaunter dia kt jusco tu, pehtu rasa2 ok plak...even x dpt nk ilangkan pegmentation tu, dpt m'cover;nye pon jd lah...skrg kan YES diikuti krismas sale, so ade diskaun 50%-70%...klu tgk kt box tu produk ni dari korea, tp aku terbaca plak yg produk ni sebenarnya dr Malaysia...ntahla..

Labels: ,