Biro Tata Negara - Ogos 2010

 Terkumat kamit berdoa


Nak gugur jantung..

Ni best!!

Actually´╗┐ aku gi BTN ni pada 5/8/2010 until 8/8/2010, selama 4 hari 3 mlm aku berkampung di KEM Bina Negara Lipis, Pahang..Bermakna 3 malam Adam tido tanpa nenen ibunya. Waktu itu Adam berumur 6 bulan, syukurla sebab Adam dh mula mkn waktu tu. Aku tinggalkan Adam bersama kakakku, bayangkan Adam x pernah ditinggalkan selama itu, hehehhe kesian kakak aku terpaksa berjaga tgh2 mlm sebab Adam mencari2 ibunya..

Malam pertama tu Adam terus demam rindukan aku, bygkan waktu aku dlm hutan, teringat lak kt Adam, tp dengan jagaan kakak aku, Adam berjaya mengatasi demam rindunya hehehhe, TQ kak...So sewaktu di sana aku dpt mngumpul byk EBM, tp aku x amik gmbr coz waktu tu blog ni x wujud lagi, so xde kepentingannye gmbr EBM di waktu itu hehehe...Nasib baikla ade freezer kt kafe dlm hutan tu, leh tumpang EBM ku ittew..

So biasala BTN, aktiviti dlm hutan, tido kul 12 mlm, bgn semula kul 3/4 pagi, byk aktivitinya, Qiamullail, solat jemaah, aktiviti dlm hutan lg best, nk plak waktu ujan, pehhh turun bukit smbil menggelongsor tuuuu...aku mmg suke aktiviti outdoor mcm ni...pastu main paintball, kene tembak kt belakang, biru lebam...actually byk pendedahan ttg sejarah kita dulu, rasanya x yahla disclose kt sini...anyway BEST!!!



Labels: