Cermin Keretaku Berderai2!!!!

Kete Gue

Workshop kawan

Minggu ni aku dengan hubby tukar-tukar kereta, aku bawak kete hubby, and hubby bawak kete aku...
Allahu akbar..malam tadi hubby nak balik keje, katanya masa tutup pintu kete tu secara tiba cermin kete belakang pecah berderai!!! Alamak kenapa ye? Takde pulak kesan pecah or retak sebelum tu... so pagi ni terus hantar kete aku ke workshop kawan ktorg kt Jalan Gombak.
 
Alahai baru berkira2 nk tukar empat2 tayar coz dh pakai 2 tahun tak pernah berganti lagi..Anggaran dalam RM1,000 utk tayar, pastu dah kira harga cermin td dalam RM300, mak aii...Syukurla ade duit simpanan main kutu, bolehla topup2 skit...Macam tulah gayanya kalau berkereta kan, nk tumpang hubby tp dia balik lambat, padahal jalan pegi dan balik seiring bersama tu..hmmm tp, peristiwa macam ni buat aku bermuhasabah diri la..apela kesalahan yg telah aku lakukan???
 
Moga ade hikmah disebaliknya..yg penting bersyukur dengan apa yg ada...untuk hubby, ganti balik cermin kete saya !!!! hehhehehe huwaaaa huwaaa...


Labels: