Gangguan Makhluk Halus???

Anakku Najiha, seringkali bgtau aku yg dia nmpk hantu berambut pjg, kekdg antu tu wane putih, kekdg merah, kdg2 itam...Hmm 'antu' tu pulak kt luar umah, kdg2 kt bilik air, kdg2 kt dapur...hmmm aku naik risau pulak jadinya. Najiha ni jenis kalau tgh tido tetiba bangun menangis2, dan pantangnya jgn pujuk, kalau pujuk lagi dia menangis kuat2...Kdg2 aku ngn hubby naik geram dgn perangai Najiha yg kuat menangis ni..tp bila asik duk claim nmpk 'bende' tu je, aku pon jadi takut..

Mcm malam td dia nangis, tp slow, pastu hubby aku baca selawat2 byk2 then hembus ke ubun2 Najiha, then lepas 5 minit, Najiha diam and tido lena sampai pagi...Nmpk gayanya kene bwk Najiha jumpe uztaz la kot, wat masa skrg aku just baca yasin mlm jumaat je..pasni kene wat air yasin la kot siram keliling rumah...

Harap2 'benda2' ni tak berlarutan hendaknya... amin

Labels: