Rotan a.k.a Hanger!!!


Hehehhe memang menjadi kebiasaanku menggunakan hanger ni untuk merotan anak2 ku...rotan kt kaki, itupun kalau kesalahan yg memang membuatkan aku tak boleh bersabar dah..Memang anak2ku sinonim dgn benda alah ni utk merotan diorg kalau diorg buat salah..biasa jugak kalau aku sidai kain, diorg hulurkan benda ni utk menyidai baju2...So semalam hari utk beli barang dapur di Giant Batu Caves..tetiba Najiha nampak benda kat atas tu...

Najiha : Ibu, Ibu belilah rotan tu, Najiha suke wane pink
Ibu : Ishhh itu bukan rotan la itu hanger (dengan muka pink menahan malu di khalayak ramai)

hehehhe..ibu pon xtau nk sorok muka kt mana masa tu, nak tak nak hambik jela seikat hanger ni nk memujuk hati anakku ini hehehhehe...skrg ni aku jarang rotan diorg, diorg pon dh besar, aku mengajar diriku utk lebih bersabar menangani kerenah budak2 ini...

Labels: