Hasil Perahan 17.3.2011


Sesi pagi 4oz, petang pon 4oz´╗┐

Hmm dh lama rasanya tak tepek gmbr EBM ku..tak banyak mana pun, dua kali sesi dapatla 8oz..Adam sekrg dah setahun sebulan, kuat makan dah...harap2 susu ni dptla tmpung seharian Adam di rumah maknya.
Nak tensen2 kata susu sikit pon tak elok kan, jadi aku bersyukur dgn apa yg ada. Adam masih lagi menyusu badan, itu dh kira bagus sangat dah. Member2 opis sgt kagum dgn pencapaian aku ni, bukan apa, asing duk kutuk aku usung beg susu ni ke sana ke mari, sampai ada yg tya, sampi bila ko nk galas beg ni? sampai ke titisan terakhirla kan???? hehehhee

Labels: