Ragam NAJWA bangun pagi!!!!!

Oh sekarang ini pelbagai syarat yg dikenakan oleh Najwa kalau nk mandi pagi gi sekolah...kalau dengan ibu, 2 kali gerak je dh bangun. Tp kalau dengan abah dia, tunggu kejap bah, 1 minit bah, 5 minit bah, nak mandi air suam, taknak gosok gigi...oooiiii sakit telinga ibu dia dengar dari dapur ni...tengah bancuh susu, wat bekal Najwa nk gi skola (goreng nugget @ fish ball @ roti sosej @ roti susu @ roti kaya) tukar2 menu ikut selera Najwa...Apa lagi, ibu dari dapur dh menjerit bangun la Najwa nnti lmbt nk gi keje lagi, anta gi umah mak a.k.a pengasuh lagi...bangunla Najwa sambil gosok2 mata dtg dapur...

Najwa : Bawak bekal apa arini bu?
Ibu : Roti susu je
Najwa : okla tu, tp arini taknak bwk air sarsi, nak air oren..
Ibu : Okla Najwa..

Ohh tak dapat aku bygkan tahun depan, Najiha start Tadika, Najwa darjah 1, Abah outstation Perak, mcamana aku nk handle ni? Najwa kul 7 dh kene naik bas, najiha jugak nk siapkan..emmmm itu tahun depan punya citer, mana tau hubby aku nk amik org gaji ke kan??? mana tau kalau ibu sibuk2 mnguruskan anak2, badan ibu pun kurus jugakkssss!!!! haks haks haks, tak yah gi slimming world kan...hehhehe

Labels: