Sapa Layan Mantera Anjasmoro???

ManTera AnJasMoro

Aku memang peminat cerita2 seram, dari kecik dulu baca buku 'Bercakap Dengan Jin', dh besar2 ni tgk citer seram la plak kan...Cerita ni ditayangkan di TV3, setiap hari Khamis jam 9.30malam, aku akan make sure aku siapkan keje umah dulu sebelum menonton citer ni, anak2 pon dh ready tgk, syukur gak diorg bukan jenis penakut coz mmg aku x pernah takutkan diorg pasal hantu or pocong. Kalau anak2 meragam, jgn sekali2 takutkan diorg, percaya kat aku coz nnti nk pergi dapur pon takut.

Najwa and najiha dh boleh pergi toilet tanpa diteman. Dah pandai basuh sendiri lepas buang air. Tapi aku make sure botol sabun tu diletakkan kt lantai, senang diorg nk capai, dan jangkamasa dlm toilet tu tak lama sebab budak2 kan suka main air kan hehehe...

Berbalik kepada cerita Mantera Anjasmoro ni, pada aku citer ni senang nk paham dan jalan citer very the easy. Kadang2 kalau tgk citer melayu kan lambat jalan citer dia kan, dh last2 episod baru tau sapa yg jahat or baik kan...tp yg ni berbeza, pastu pelakon dia best2..macam Eja, Fauziah Ghous, Adi Putra...Dulu aku layan citer Penunggu Gunung Raya, pon beshhh jugak...Ade jugak citer2 yg aku tak tgk langsung coz tak suke cara pnyampaian dia tu..sampai tajuk citer tu pon aku tak tau/ lupe....

Labels: ,