Semua baik malam tadi!!!!

Kasut berlampu utk tarik perhatian awekksss hehehe´╗┐

Gaya macho tuu

Hahhaahha kan suami saya xde outstation kan?? malam tadi semua anak2 ini baik2 belaka...aku sidai kain pon elok memain sesama sendiri, aku pakaikan adam kasut then biarkan dia jalan2 kat depan tu, dia pegang pagar tgk kete motor lalu, tegur kucing lalu lalang...hehehhe memang tenang!!!


Najwa dan Najiha main beskal, elokla x berebut, slalu mesti bercakar, naik darah dibuatnya, Adam pulak dah pandai buat hal sendiri, senang kojo ibu...Hmm terasa senang bila Adam dh boleh berjalan ni, kalau tidak aku memang tak boleh bergerak, berdukung 24 jam!!! macamana aku nk selesaikan keje harian kan???


Sekarang ni malam2 aku sekat diri aku dari sentuh laptop utk update blog, aku nk make sure Najwa pandai membaca dan Najiha kenal huruf, Adam pon dh boleh sebut sikit2 bila aku ajar kakak2 dia tu heheheh...kalakor...Hubby aku sms semalam katanya dia ok dh naik flight, xde sesak nafas lagi, Alhamdulillah blehla menunaikan Haji kalau dah cukup belanjanya nnti Insya Allah, kalau tak takkan nak naik tongkang kan???/

Labels: