Aktiviti hujung minggu!!!

Bahasa Melayu

Adam pegang hanger tu hehehe

Hari Sabtu biasanya aktiviti kami banyak di rumah sahaja, almaklumla abah keje...so aku and anak2 duduk rumah sambil nonton kartun or drama melayu yg best2...Kebetulan Najwa telah dibekalkan oleh cikgunya homework bg subjek Math and Bahasa Melayu. Celik2 je mata Najwa, dia seru nama ibu!!! Najwa nak buat homework ni...Uk alo la, mandi and gosok gigi pun belum dh ajak wat homework. Sib baikla masa aku bgn td dh basuh kain and sarapan....


Najwa

Najiha

Aku ni garang tau, mula2 aku ajarla elok2 tp bila smpi satu tahap tu aku akan jerkah Najwa kalau buat salah, padahal dh ajar td kan...takpela biar dia ingat skit, slalu kalau kene marah tu mesti lekat dlm kepala, kdg2 hanger or cubitan pon melekat jugak hehehehhe...Adam and Najiha pon ade homework jugak, kalau aku ajar Najwa bca, diorg berdua pon follow jugak..hmmm semoga jadik org berguna tau, anak yg soleh solehah amin...

Labels: ,