Fesyen yang mana pilihan kalbu?

Kain lace hitam dan kain satin cream

Adus2, adik iparku akan berkahwin pada 1/5/2011 nanti. Tema kami adalah kain lace, VAHH!!! tak hingat tema tu, ini semua idea adik iparku..pening kepala ni nak memikirkan apakah bentuk fesyen yg sesuai dengan kain yg aku dh beli tu..Aku beli kain lace tu kat Muaz, Jalan TAR, RM13 semeter dan kain di Nagoya RM7 semeter. Dh dapat kain tp pening nk buat baju bentuk apa pulak!!


Sumber Google

Sumber Google

Sumber Google


Aku survey2 macam ni ok tak kalau nak buat??? tgk orang pakai cantik, tp kalau aku buat mcm tu cantik kah ianya di badanku??? fening2...dah 2 minggu aku pikir ni, kenduri makin dekat, takpe2 tailor dah ade hehehe..nantikan apakah bentuk nya nanti hehehhe

Labels: ,