Melawat ke Zoo Negara!!!

Elephant replika pun jadik hehehe

Niat nk ke zoo ni timbul selepas tgk Adam suke sgt menegur2 binatang sekeliling rumah seperti kucing, ayam, cicak, lipas hehehhe...kesian pulak sebab bukannye byk sgt haiwan kt tgh2 bandar KL, sib bek umah dekat ngan ZOO NEGARA kan..so Ahad kelmarin tercapai jugakla hasrat hati 5 beranak ni. Abah pon tak sabar nk tengok gelagat Adam..Awal2 pagi aku dh bangun masak KUE TIEW kegemaran ahli keluarga ini..untuk sarapan pagi di rumah dan bekalan ke zoo, tp bukan untuk kawan2 di sana ye hehehe. Aku masak 2 bungkus tu..So 8.30 pagi kami bertolak ke sana...

Naik tram jom, Dewasa RM3, Kanak2 RM2 shj


Dengan udara segar pagi dan org pon tak ramai time pagi2 ni, tgk bayaran masuk..wah RM20/RM25 untuk dewasa dan RM9 untuk kanak2..emmpphhh terjah jelah bah, bukan slalu pon kan...budak2 la yg paling seronok, bila masuk sana bersedia dgn pelbagai alasan untuk menepis kemahuan anak2 nk membeli brg mainan hahhaha...berjaya2!!!

Kita tengok zirafah, zirafah pon tgk kita!!!

Najiha

Najwa

Adam
Ibu

Ikan pon sayang Adam!!!

Memang menyeronokkan lah..suke tgk budak2 hepi kan..Lepas tu ktorg balik dlm kul 1.00 ptg, masing2 penat dan tido lepas balik umah, tp Adam dh tido awal2 lepas pertunjukan anjing laut tu...hmm besh2

Labels: , ,