Soalan yang suami malas nak jawab...

Sebenarnya aku ada banyak soalan yg suami aku kekdg malas atau menyampah nak jawab. Antara soalan2 yang menyentuh isu keperibadian dan sensiviti seorg isteri dan suami ialah isu naik berat badan atau perbezaan aku dgn para artis atau org yg lalu lalang depan mata. Ade skali tu aku tgk program SITI kt ASTRO kan, perbualan dia lebey kurang mcm ni;

Aku : Eh Dato' Siti ni nmpk berisi ek bang??
Suami : a'ah nmpk gemuk sikit lah dia..

Ceh ceh ceh dlm hati aku ade harapan soalan seterusnya ni...

Aku : Badan aju mcm dia tak bang????
Suami : Eh takla aju kurus sikit dari dia...

Ceh ceh ceh kembang dah montot ni, idung usah katala kan... hehehehhee..

Hari2 aku duk tya kt suami, aju nmpk kurus ke gemuk bang??? suami aku akan cakap, ha dah start dah...mula lah tu, hari2 tnya soalan ni, abang malas nk jawab lah...ala mencik la mcm ni..bukannya susah nk jwb pon kan..ye atau tidak je jwpn dia, itupon taknak layan...

Labels: ,