Hari Sukan TISAAS di UIAM

 Najwa

 Najiha

Pagi td seawal jam 7.00pg kami skuarga bersiap2 ke Hari Sukan Tadika Islam Saidina Abu Bakar As Siddiq di UIAM, Gombak. Acara diadakan di dalam dewan berikutan cuaca pon tak berapa nk mengizinkan. Anak2 memberi kerjasama yg baik dlm mempersiapkan diri, mandi air sejuk, dan tak nangis pon masa nk bgn tido tadi..huh lega!!!

Rumah merah, hijau, kuning dan biru

Najwa si pemegang tiang bendera umah KUNING!!

Najwa berada di dalam pasukan rumah kuning..menurun dari abahnya yg menjadi ahli rumah sukan kuning setia dari skolah rendah hingga skola menengah, undi macamana pon tetap umah kuning, mungkin ade darah keturunan raja kot hehehhe....

Penyokong Utama

 Najwa dan gengnya

Najwa masuk aktiviti bawak bola guna relung rotan..Group Najwa dan rakan2 dpt no. 1!!!! TAHNIAH!!! Pastu masuk acara pakaikan pakaian lengkap kt member dia. Juara jugak hehhehe...Hanya 2 acara je yg Najwa sertai, sebab yelah anak2 murid ramai, yg lain pon turut serta dlm aktiviti2 yg dipertandingkan.

Najwa pakaikan baju, member dpn dia tu pakaikan seluar

Hehehhee so sweet siap butangkan sume..

Alhamdulillah pasukan rumah KUNING dinobatkan juara keseluruhan!!! seronok sangat Najwa dan rakan2nya..Cikgu2 apatah lagi hehehhe...

Penyampaian pingat

 Najwa dan rakan2

Tahniah buat semua peserta, seronok tgk anak2 gembira!! Ada jugak acara utk ibu bapa, hubby aku taknak masuk coz tahun lepas dia dh jadi Juara Rebut Kerusi (music Chair). Aku pon masuk gak tadi tapi....Korang tengok lah sendiri video ni huhuhu (aku pakai baju biru ye)

video
Dah tengok video??? Apa kesudahannya??? hehehe

Labels: ,