Masa jem nilah perut memulas!!!

Bulu roma turun naik

First time selama 5 tahun aku drive ni perut memulas on da way gi keje...dia punya memulas tu sampai tgn aku pon terpulas2 menahan gesa sakit dia tu hehehe...nak 'buang' kt petrol station aku tak selesa, yg aku yakin dgn kebersihan petronas jek..sbb spjg perjalanan td yg ade BHP, Esso Mobil je...


Off aircond, lagi sejuk, lagi memulas heheh

Aku siap off aircond tuuu...sebab lagi sejuk lagi memulas dibuatnya hehehhe...tahan2!! mcm nk bersalin pon ade, rasa mcm nk on je emergency signal spy aku dpt drive lelaju..tetiba teringat lagu yg hubby aku ajar, Pulas2 baju terpulas t**** aku....gulung hujung baju dan jgn lepas ye kekawan hehehe...


Cengkam kuat2 tu

Berhasil lah...tp setelah aku memujuk hati ni sabar2, opis tak jauh dah, opis tak jauh dah..hehehhe...tgkla tgn yg memegang stereng pon mencengkam dgn kuat skalik hehehe...

Aksi kelegaan hehehehe

Alhamdulillah aku tiba di opis dgn selamat, dan aku dah selamat 'melepas'...hehehhehe LEGA!!!!

Labels: