Mengigau sambil berborak!!!

Watak utama di dalam cerita ini hehehe

Hehehhe sebelum aku meneruskan cerita ini, aku nak mintak mahap kt hubby sebab menceritakan 'kelebihan' hubby ku..hehehhe iaitu mengigau sambil bercakap2...kadang2 aku boleh layan hubby aku bercakap masa dia tgh ngigau tu..saje jahat ehhehehe...

Malam tadi aku tersedar tgh2 mlm..tetiba aku dgr Najiha bercakap..aku tgh mamai2 so tak dgr sgt apa yg Najiha cakapkan tu..dia bercakap sambil merengek2..tetiba disambut oleh suamiku pulak..bila aku bangun aku tgk mata dua2 org makhluk Allah ni pejam!!! Ya Allah korang ni mmg patut jd besfren la...boleh pulak korang berinteraksi dlm mimpi!!!

HAHAHHA..lawakla..Bila bangun pagi td aku cerita kt hubby aku, dia kata tak sedar pon??? sahla tu korang mengigau..hmmm sib baik takde rahsia besar yg dibocorkan heheheh....pehni kalau nak tau info dan rahsia peribadi pasangan anda, bolehla gunakan taktik ini ye hehehhe...

Labels: , ,