My Cute Little Diary 1st Anniversary Giveaway


Nak join klik banner ye
Will be due on 23 May 2011

Gambar kami sekeluarga

Seorg kakitangan separa kerajaan, isteri dan ibu kepada 3 org anak yg berumur 6 tahun, 4 tahun dan setahun 3 bulan...Begitu obses dgn penyusuan susu ibu sbb My Adam still fully breastfeed smpi skrg...Azam saya nk susukan Adam hingga usianya 2 tahun insya Allah..Kaki shopping dan suke menolong org dlm kesusahan (apa punya skema ayat ni) hehehhe...

Saya mengenali Cute Mum bulan lepas sebab tgk member2 join contest anjuran Cute Mum..tp saya tak join sbb keliru dgn syarat2 yg diberikan hehehe..yg teka teki tu...saya join contest yg simple2 jek tp yg ni masa saya mcm kelapangan skit sbb tu saya join.....Ucapan saya Happy 1st Anniversary for ur blog...

Happy 1st Anniversary!!!!

Labels: ,