Tengok je..pegang jangan!!!

Hamster

Kelmarin ktorg gi Teso Kepong, biasalah membeli brngan keperluan rumah dan anak2..kebetulan Drypers RM34 ++ so beli satu pek je hehehe…biasalah, nak beli brgn lain, tp dptnya yg bukan2…seperti aiskrim, coco crunch, sweets..kalau tak beli sian pulak sbb jarang2 pegi shopping kan..layan kan jek..

Arnab

Rabbit hehehe

So keluar dari kaunter byrn tu ternampak pet shop..budak2 ni suke, Adam terus huh.. huh.. huh…mungkin dia kata “cat! cat! cat!”..kita tak paham kan..so bawakkan tgk pets tu lebih dekat..ada hamster, kucing, tikus, arnab..semua comey2!!! So bgtau diorg, tgk je tau, jgn pegang, auntie kt dalam kedai tu marah sbb takut bekas pet tu jatuh…

Kami

Nak beli, tp mana nak ku tarukkan kt rumah tu..naya je kene cekik terus mati nnti..hehehhe..kucing jiran aku kt rumah pon dh separuh mati kene kejar, ini kan pulak depan mata kan..

Labels: ,