Geramnya tgk cupcakes ni...

Cup cakes spesel

Hehehe entry ni utk budak opis aku yg rajin tahap gaban..suke menjahit, buat kuih...arini diorg bawak cup cakes ke opis tuk majlis makan2...hmmm korang mmg suke tambah lemak kt badan akak ko ni kan??? Aku suke, diorg lagi suke hehehhe....


Menarik kan??? Leleh ayaq liuq hehehe

Ini hasil kerja diana, atas tadi intan

Aku mmg kagum ngn diorg ni, rajin giler...aku pon tak rajin mcm tu, so kalau diorg rajin...aku???? hehehe malas le hehehe...nak buat cupcakes ni senang jek kata diorg ni, tapi kalau dah malas rasalah susahnya..sorg tu dah kawin, sorang lagi belum..yg dah kawin tu ada anak sorang, tabik spring kt diorg ni..rajin timba ilmu, bleh wat side income tu kan kengkawan??? Aku tunggu askar2 aku besar dulu, kalau hangin rajin aku dtg blehla blajo..kalau malas pendamkan jek..huwa huwa huwa...

Jemput rasa, nk mkn pon syg coz cute hehehe

Labels: