Giler Cotton!!!

Kain cotton vietnam

Semalam opismate ku baru balik dari bercuti dan shopping di Vietnam...
Tetiba dia tunjukkan kain2 cotton yg dia beli dari sana..
Daku ni mmgla peminat kain cotton ni,
tapi perlu diingat kain cotton ni ada byk jenis kan,
egnlish cotton, japanese cotton..tp yg aku beli ni agak keras skit...
Tapi disebabkan dah berkenan dengan warna dan harganya RM50..
Daku rembat sampai dua helai...


Daku suka color2 sweet

Memperlihatkan kain itu, daku tunjukkan kpd hubby..
katanya warna cantik tp keras skitla kain dia..
Tapi daku kata takpe bang nnti dh basuh okla tu..
Hehhehe memujuk hati beliau, tp bukan dia yg bayor..
hehehhe hubby mengangguk setuju dalam keterpaksaan hahahha...


Daku byk baju wane merah hehehe

Hmmm daku bukan selalu sgt pakai baju kurung,
selalu pakai blouse n seluar jek..
hari jumaat lah nak pakai baju kurung ni..
takpe yang ni kita buat stok raya la kan...


P/S: Korang dah tempah baju raya ke???
cepat2 coz kat tempat daku ni byk dah tutup tempahan
hmmm...tema tahun ni hijau tua..


Labels: ,