Ingatkan makna WW tu WALLAWEHH!!!!!

Apala teghuk sangat aku ni, buta IT ke kalau tak tahu terms Wordless Wednesday ni?? Aku puas memikir kenapala kalau tiba hari Rabu jek mesti bloggers buat entry pasal WW. Yelah kan baru 6 bulan berblogging hehehe…rupa2nya selepas aku selidik dan kaji ini maksudnya…

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description. [source from answer.com]

Aku ingatkan korang maksudkan WALLAWEH….gelak sesorang jek depan PC ni…Maksudnya blogger akan buat satu entry menunjukkan gambar yg susah utk digambarkan dgn kata2 kan?? Betapa mendalamnya maksud yg cuba disampaikan dan ianya memberi kesan kepada yg melihatnya.....
Hmmm pahamla saya skrg hehehe....Tapi kalau salah sila betulkan hahahha

Labels: