Jogging di Tasik Perdana, KL!!!

Najwa, Adam, Najiha

Sayang sgt, kalau berkelahi usahlah citer hehehe

Hari Sabtu lepas kan besday agung kita, so hubby pon cuti, selalu tiap2 sabtu mmg dia keje, so lepas mkn western food malam tu, kenela pecahkan lelemak di badan kan?? hehehe so kul 7 pagi kami semua bergerak ke Tasik Perdana, KL...Hubby saya mmg suke jogging okeh...Saya ikutkan aje...tp seronokla bwk anak2 jejalan sihatkan badan...

Emmphhh posing tak mandi pagi hehehe

Sempat pulak Najiha pegang perut bulat dia tu

Ibu dia yg posing lelebih
Adik menang!!!!

Kanak2 dan buaian mmg tidak boleh dipisahkan

Nak jugak...

Sambil hubby jogging habiskan satu pusingan, aku layan bebudak ni kt playground...aku lepaskan je Najwa Njiha main slide tu, tp tgk jugakla...tp yg penting si kecik ni ha...tak cukup tgn jaga tiga2 serentak...tp seronok coz Najwa pandai jaga Najiha...emmpphhh anak sulung mmg begitu kan, tak kira la boy or girl, mmg bertanggungjawab...

Labels: ,