Mengidam Kuih Bakar...

 
Kuih bakar (sumber Google)

Hmmm takde kene mengena dengan yang korang pikirkan tu ye...asal sebut mengidam jek mesti uwekk uwekk kan??? No no no salah sama sekali..cuma normal bagi insan biasa yg punya nafsu yg meluap2 terhadap makanan ni teringinkan makan sesuatu yg lama sudah tidak dinikmati...

Daku memang suke giler dgn kuih ni....dari kecik ke remaja hingga ke hari ini...tidak semua org boleh buat kuih ini tanpa mengubah rasa tradisionalnya tu kan...hmmm daku pasti bulan puasa nnti mesti kt bazar ramadhan ada jual kuih bakar ni....

 Sumber dari Google

Nak belajar jugak buat kuih ni, tp entah bila hahhaha..sesetengah org pggil kuih ni kuih kemboja kan?? Daku suka yg tebal dan kurang manis hmmm yummy2 sedapnya...

Labels: ,