My 1st Buffered Earning!!!!!!!

My 1st Buffered Earning 2011

Alhamdulillah setelah 6 bulan menepek iklan Nuffnang di blog, akhirnya saya mendapat BE yg kengkawan duk war-warkan tu. Memang setiap hari aku akan check akaun Nuffnang ni, dalam hati kata tak dapat BE pon xpe, try lagik nnti..tengok2 ade kaler hijau ni..Alhamdulillah, hati berbunga riang jek hari ni, rasa nk melompat pon ye jugak...

Secara rasminya saya berdaftar dgn Nuffnang ini pada 12/12/2010, saya tak tahu lagi apa yg dikatakan dengan traffic, BE, ME, SEO bagai ni..tp hari2 duk gode2 mende2 ni di google..saya kenal la ramai otai2 blogger ni…


Saya cuba mcm2 cara utk jana traffic, dengan guna innit, SEO…lepas tu saya kaji mcmana diorg boleh dpt traffic tinggi2 dan maintain setiap hari…hallamak baru dpt satu BE dah excited giler hehhee….

Nk kurus jugak

Iklan yg duk running skrg ialah Marie France Bodyline..Sapa nk kurus jom la klik iklan tu…baru je td buat topik pasal Slimming centre ni...nak kurus tp taknak byr boleh tak…Dush!! Tau nk mende free jek ye…TQ mr Nuffnang!!! I luv U!!!!

Labels: ,