Perhatian Kepada Pengguna Proton Savvy!!!

Proton Savvy

Entry ini utk memanggil pengguna2 Proton Savvy di luar sana..Tak kisahla warna hijau, oren, silver, putih or hitam....Nak tanya korang setakat ni Savvy korang ok tak?? Actually aku beli kete ni pd bulan Oktober 2008..Tahun ni kira tahun ke 3 aku ke hulu ke hilir dgn anak ke 4 ni hehehe...

The problem is...see! see! When I get angry I speak English you know!!! Keh Keh cer citer cer citer.....Setelah habis tempoh warranty nya tu, Savvy AMT ni a.k.a Auta Manual Transmission ( fuh nama sedap tp.......) mula menunjukkan belang dan perangai sebenarnya...

Dulu hubby suh beli Myvi, tp aku kata nk jimat minyak dan kete kecik Savvy senang nk parking...Padahal beza byr bulanan tu just RM30 jek dgn Myvi tu..Hmmm skrg ni susah nk start enjin, dan jalan tu kekdang tersengguk2 di jalanraya...Dah emel kt pihak PROTON tp tiada balasan emel pon...

Dengarlah rintihan kami ni Dato Zainal!!!

Mungkin aku kene emel direct kt Dato Syed Zainal kot ekk..tp nak ke org besar2 mcm dia layan emel2 remeh mcm ni???? Aku dh berhabis almost RM1,000 nk maintain enjin dia tu..hubby yg service tu katanya tukar plug ke apa ntah...tp tak ok jugak OK!!!

Nk tolak kt used car pon dia amik rendah you know...Aishhhhh!!! Aishhhh!!!! Dush....Apa ni?? Lepas geram!!!!

Labels: