Sapa nk Strawberi???

Masam smpi kecur air liur

Ada member opis ni baru balik dari Cameron Highland..Bawak pulak buah tangan ni utk ktorg..Emmm masamnya...Kalau cicah ngn coklat best gak ni kan...tp yg ada air milo jek hehehe..Tp tak dptla nk bg uols ye..hehehhe...

Rasa skali nak lagi hehehe

Hmmm masam2 gak pon nk jugak  mkn tu..org dh bg kita makan jela kan...Dia pon ade bagi ole2 sorang satu utk kami..aku amik yg bulat skit tu sbb dia mcm getah..klu yg keras tu dh biasa tgk...

Keychain yg comel!!!

Org kata biasanya buah strawberi ni manis klu mkn kt tmpt sejuk tu, hmmm yg penting pas mkn buah ni automatik aku jadi lapar giler hehehe..lmbtnya nk lunch´╗┐


Labels: ,