Soalan wajib kpd Pengantin Baru: Brp kali.......???

Memula skali ingin aku tekankan bertubi2..ini bukan kisah 18SX..cuma kawan2 opis aku yg suka mengekploitasikan soalan aku ni kpd "yg gitu2" tu...aku tak suka keh, mencik tau!!! hehehe..Kisahnya begini, ada member opis aku tu baru masuk opis coz cuti kahwin seminggu...

Biasalah kengkawan opis mmg la seronok ngusik2 Pengantin Baru ni...So aku ni duk mencelah la bila si pengantin kene interview dgn member2 ni...

Aku : Wah seronokla skrg dah ada org basuh baju, masak, jaga makan minum ko ekk...
Pengantin: A'ah oklah semua kira tip top la..
Aku: Oooo so berapa kali..........
Member2 aku : Uuiissshhhh takkan "berapa kali" tu pon ko nak tanya? Agak2la jun (panggilan di opis)...
Aku: Wooiiiii aku tak abis soklan lagi, aku nak tanya berapa kali AKAD NIKAH laaa.....isskkkk korang ni otak kuning betul la...
Member2: Hehhehehe

Suke2 hati jek diorg ni kan...hahaha biasalah kengkawan mmg gitu kan, suka usik mengusik mengeratkan silaturrahim kan...Nasib badan si Pengantin Baru hehehehhe

Labels: