Tahniah Fazrin dan Zila!!!

 
Majlis Bertandang ke Lelaki

Ini kenduri adik ipar saya yang berlangsung 15 Mei 2011, ni kenduri pihak lelaki..Actually diorg ni bernikah pada 1 Mei 2011...Aku baru dpt nk publish gmbr ni coz anak buah ku baru download ke FB (dah sebulan pon hehehhe)...hmmm temanya JAWA coz mak mertuaku ini org jawa Kuala Selangor...

 
 Kangkang plak si Najiha ni hehe

Semalam kami semua dikabarkan berita gembira yg adik iparku ni bakal menimang cahayamata pertama mereka..Alhamdulillah org kata bunting pelamin yek...TAHNIAH berganda2 ni yek...

 
Gaya apa ni??? hehehe

Yang kesiannya adik ipar lelaki ku ini bekerja di Kuala Lumpur, manakala isterinya mengajar di Pahang...Emmm weekend husband la ni...Kesian jugak, di kala isteri mabuk2 awal mengandung, tak dpt nk menjaga isteri kesayangannya...

 
Suke sgt mkn sweet

Comey mcm ibu dia heheheh

Apapun selamat Pengantin Baru buat kalian berdua ye...Semoga berbahagia ke akhir hayat..Selamat menjalani alam berumahtangga dan bakal menimang cahayamata yg cute....Alhamdulillah

Labels: