Telur Dadar Bermayonis

Telur dadar bermayonis

Okeh, nk kongsi cara2 nk buat telur dadar bermayonis pula ye...mesti ramai yg dah try kan..ini my first time try resepi nih..tu pon tgk iklan mayonis yg ade Sheila Rusly tu kan...Bahan2nya???

Bahan2nya
Telur ayam la ye, telur lain tak pernah try lagik hehe
Mayonis skit
Hirisan Bawang besar
Secubit Garam


Telur Ayam

Pukul telur hingga sebati...kemudian masukkan mayonis tadi...Tapi saya ni dah terbalik, telur tak pukul lagi, masuk pulak mayonis tu, takpela jnji kacau sebati sudah...masuk dlm perut sebati jugak kan hehehe

Masukkan Mayonis

Cap Lady's Choice

Kemudian kacau lagi...masukkan bawang dan secubit garam tadi ye cik dan puan2..taraa mcm ni ha rupa dia


Dah masukkan mayonis tadi, rupa dia putih skit

Masukkan bawang tadi

Dah siap utk dihidang...senang kan..Bebudak suke sangat!!! Makan dgn nasik panas2...sedap...emmm lapar pulak rasanya..tapi nak terbalikkan terlur tu hati2 ye, sbb sedikit lembut, kalau tak hati2 nnti pecah...

Labels: