Entry lepas geram ^_^


Skrg kan musim durian lagi, kali ni daku rasa durian dari Pahang yg byk jual ni... Tak bleh tahan tgk entry pasal mkn durian ni. Daku terbabit sama melepas geram dan keinginan utk mkn deroyan ni hehe....

Mmg sedap Dan layanz!!! Beli pon 2 biji je, yg ngadapnya 5 org, puas hati sbb abis n x perlu buat tempoyak...Adam pon suke sgt mkn mgkn rasa manis n lemak2 kan, dia pon sama mcm tak cukup2 pulak ngadap 2 ketul tu jek, lenkali kita beli lg ek....

~~Jom tengok VIOS baru~~~
~~~Samsung Corby II yang menawan~~~
~~Pengguna Sunsilk Boleh Menang RM35,000??~~
~~Promosi Exora, Giler hebat!!~~
~~~Hotlink Fantazstic!!~~~
~~Kotex terkini jom tengok~~
Pakej IPhone Termurah
Tiket penerbangan percuma ke Jakarta!!!

Labels: , ,