Kami je Jalan TAR akhirnya!!!!

 3 selendang @ RM10, 2 inner @ RM4 setiap sehelai

Semalam kul 7 pagi abah ajak gi jogging dulu kt Tasik Perdana...biasalah aktiviti wajib hujung minggu abah..layankan aje..Pastu abah kata kita gi sarapan jom, hehehhe dah pecah lemak lama, tambah lemak baru pulak hahaha..Pehtu abah kata kita gi Jalan TAR nak??

 Tudung anak2 10 helai @ RM6 sehelai

Haisshhhh kul 8.30 PAGI tu bah??? Awalnya??? MANDI & GOSOK GIGI pon tak ni??? Opppsss pecah rahsia besar ibu dia hehehe...abah kata takpe, kalau kita ada duit org tu tak heran bau mulut kita..haihhh!!! memualkan hehehhe...

Model tudung kanak2

So smpi Jalan TAR kul 9 pagi...PAGI YANG SEGAR!!! Orang pon xde, kedai baru bukak satu dua hehehhe...aku terus terjah satu kedai selendang and tudung kat lorong nak ke Wisma Harwant tu...Alhamdulillah kedai pertama aku singgah dan terus dpt apa yg aku nakkan...parking depan kedai lagi tuuuu!!!! Hahahaha...

Model tudung kanak2

Inner RM4 satu, aku beli 2 helai, selendang RM10, sehelai..aku pujuk giler babas kat auntie an uncle tu tp dia tak bagi, katanya dah murah dah tu hehehhe...Aku suh Najwa bayar kot2 dapat murah, dia tak heran kan pon, tp nak balik tu dia kata..May god bless you...Hmmm insya allah Auntie....

Model inner ehh???!!! hhehehe

Tudung Najwa dan Najiha, patutnya RM10 sehelai, tp aku beli 10 helai dapatla RM6 sehelai..Hmmm pueh hati den!!! Balik dengan gembira dan hati berbunga2!!!! hehehehhe...tidur lena la malam ni hehehe

TQ abah, 1/2 jam jek shopping, okla kan??? hehehhe

Pecah rekod shopping 1/2 jam je, tak cakap banyak dah gigi tak gosok, pilih2 je shawl and inner terus blah hehehehe....




~~Test Drive inspira jom!!!!!~~~
~~Galaxy Nipis dan bergaya???~~
~Dapatkan tiket bola percuma!!!!~
Tiket MTV Awards percuma!!!!
http://www.churpchurp.com/ajuedy/share/HotlinkIChannels
~~RM49 untuk facial dan spa?? Murahnya!!~~
~~RM55 dan boleh mkn sehingga 12 jam??~~
 

Labels: , ,