Kopi Mak Dara, sesiapa pernah cuba???

 Kopi Mak Dara

 20 sachet RM19
 
 
 Khasiatnya umpphhhh!!!! hehehhee

Baru beli semalam, sebelum ni tak berani nk amik sebab breastfeed, 
skrg masih BF jugak tp bagi direct waktu malam je..
Sesiapa pernah guna produk Jamu Mak Dara ni
 sila bagi feedback ye




Gambar dari http://jamumakdara.com/

Ingat nak try yg kapsul ni pulak...
Sebab member kat opis ni ade try yg kapsul ni,
dia kata bxxxx dan pxxxxxx jadi pejal naik up tu..
hehehe maaflah bukan 18SX ye...

Kalau ok dan tak memudaratkan boleh la try kan..
bukan apa penting kaum wanita
menjaga penampilan diri ni, maklumla skrg ni
byk persaingan kan, bukan berniaga je nak bersaing tau...
 hehehehhe....

Lagi satu daku penat jaga bebudak ni,
abah dia kan kt Perak sokmo...
so perlukan tenaga tambahan utk buat keje harian
selain mjaga diorg ni...


~~Rupe bentuk KOTEX Baru!!!~~
Jom timbang berat blog anda!!!

Labels: