~~Monday Bluess ^_^~~

 Sumber Google

Biasalah hari Isnin mmg sokmo blues...maksudnya perasaan kurang bersemangat utk bekerja..hehehe banyakla alasan kan...Malam tadi daku duk join contest smpi kul 12 malam...anak2 tido awal semuanya termasuklah abahnya skalik...daku ingat nk pose sunat today tp tadi terlajak tak bangun sahur..idokle pose today...

Korang dah abis ganti puasa ke? Daku pose penuh last year coz Fully Breastfeed my Adam..Alhamdulillah tak susah2 nak ganti pose...Tahun ni mestilah kene tinggal pose kan, kalau penuh lagik lain dah maksudnya tuh hehehe...Perut pulak duk memulas2 today, semalam mkn tomyam, so dia macam meragam smpi perlu ulang alik dari tandas...

Sib bek dlm kete tadi perut ni tak meragam, kalau tak jadi mcm entry perut memulas masa jem sebelum ini....Anyway, selamat membuat kerja rumah mahupon kerja opis ye...Semangat2 sudah datang!!!!


~~~Jom tengok VIOS baru~~~
~~~Samsung Corby II yang menawan~~~

Labels: