Itu saja yang mampu....

 Najwa 6 tahun

Berpuasa 6 jam, itu saja yg Najwa mampu utk hari pertama semalam..Semalam tak skola sempena 1st Ramadhan...Semalam masa kat ofis, daku kol pengasuh a.k.a jiranku tu tanya perihal Najwa, rupa2nya dah berbuka seawal jam 11.30 pagi hehehe...Takpela itu je yang Najwa mampu, bangun sahur ok, skali kejut terus bangun...Tapi tidur semula pas sahur tu, nak kejut punyalah liat tadi hehehe...

Hari ni pujuk kata, lepas balik skola tidur, tahan skit smpi petang...Tapi kalau kata tak larat jugak berbuka pon takpe...Daku pasti ramai anak2 di luar sana yang umur 5 tahun dah puasa penuh...Takpela ibu harap ibu dapat mendidik Najwa untuk berpuasa sehingga sebulan ini...

 Ayam masak lemak cili api..

Ini menu berbuka dan bersahur semalam...fuhh penatnya balik2 kojo masak, hari ni masak sup ayam jelah...mudah dan pantas hehehhe....


Baju anak2 yg comel dan berpatutan!! 
Nak pakai IPhone pakej murah tak?? 
Dapatkan duit raya pulang ke kampung 

Labels: