~Pesta Bunga Api!!!!~


Kan dah kata mesti ada pesta bunga api ni, jiran daku yg mbakornya...mula2 anak2 takut pas nmpk warna warni tu terus seronok...Bunyi dia mmg kuat sgt tp sabor jela... Geram jugak sebab terkejut kita dibuatnya, sib baik masuk terawikh masing2 terus brenti...

Seronok tgk sbb ktorg x beli mercun das mahal2 tu, just bunga api biasa tu je... Yg bestnya berbuka di rumah ni mmg best kan....pasni ni nak sambung wat ketupat, nanti daku tunjuk tutorialnya ye.... Tunggguuuu!!!!!!




Labels: