Puasa Ke 11 > Berat Susut Tak?

 
Sumber google
Alhamdulillah dah nak masuk puasa ke 11 today..
Macamana puasa, sahur dan berbuka?
Semoga kita diberikan rezeki yg terbaik dari Allah..

Soalan daku pagi ni, korang ada rasa berat bdan mcm susut tak?
Setakat ni daku rasa bhgian perut, peha mcm mengecil hihihi...
jari usah kata la, mmg la meruncing hahahhaha...
Cincin boleh pusing2, jam tangan pon longgar..

Eiii bukan nak menunjuk2 tau..
Saja nak berkongsi mcmana perubahan fizikal yang korang rasa..
Yelah puasa2 ni mmgla serba serbi longgar..
Tengok berbuka kang, full balik hahaha...

Bukan setakat kesihatan yang perlu di monitor..
amalan2 ibadah wajib dan khusus perlu dijaga kan...
Semoga ibadah kita diterima Allah..
Semoga kita diberikan hidayah dan peluang menikmatinya..
Alhamdulillah


Labels: