Cuti Sekolah Bermula | Najwa rindu kat teacher!!!!

Masa yang ditunggu2 telah tiba, bila cuti bermula, tiada lagi hiruk pikuk pagi mengejutkan Najwa bangun ke sekolah dan tak perlu prepare bekal. jalanraya kelihatan tenang2 sahaja :)....semoga cuti skola ini dpt dimanfaatkan sebaiknya, Mak Ayah mesti dah ada plan utk anak2 kan? Daku dpt byk emel tentang kem2 ibadah, kem cuti skola, kelas berenang dan mcm2 lagi, yg penting ada duit, semua pon jalan...


Najwa seronok sebab hari tu dia duk mintak cuti takmo gi skola sebab minggu terakhir tu x blaja dah, daku pujuk supaya pegi skola jugak sbb nnti dpt main playground dgn kwn2, tgk cerita kartun yg cikgu pasang kt skola tu...hari jumaat tu kan ada majlis perpisahan, najwa kata cikgu sronok sgt dpt brooch yg ibu bg tu haha, cikgu ckp terima kasih kt ibu...




Pehtu semalam tgk najwa duk bergenang airmata, adik2 duk main mainan, katanya "Najwa rindu kat teacher".... Lohai sedih plak dengar, yelah 2 tahun skola kat TISAAS, cikgu plak suke melayan bebudak ni, mmgla rapat diorg ni...Bila pikir2 balik, tingat zaman tadika kita dulu, seronok bermain, naik darjah 1 kene perah otak huhuhu...


P/S : Minggu ni cuti maal hijrah...yyeeeehaaaaaaaaaaa!!!!!!

Labels: