Lepas pegi SPA, Bershopping di JUSCO pula

 RM49

 Habis ber SPA last week kul 1.30 ptg, takkan nak balik umah ye dak?
hehehhe otak memikir2 nak ke mana pulak..
Apa kata gi Jucso Wangsa Maju, lagipun nak balik rumah gombak
mmg hala ke jalan wangsa maju tu...
pehtu gaji plak dah masuk..
Laju je kaki ni menekan minyak huhuhu


 Niat hati nak cari blouse keje
tapi hati ni terpandang pada gown2 bebudak girl yang cantik2 tu
Kebetulan mggu depan nak menghadiri kenduri kahwin
bebudak tu pon dah lama tak dibelikan gown baru..
hmmm dapatla sorang sehelai..
Daku mmg suke belikan sama patern, kekdg lain warna
Mcm kembar plak org tgk Najwa Najiha tu...


RM25 ~ 50% less jadik RM14.25
Ini plak baju adam,
suke yang berkolar baju dia ni..
nampak smart jek kan,
sesuai untuk majlis formal cheh cheh cheh heheheh

 RM13.90

Ini plak pyjamas najwa najiha..
murah jek tp kain sejuk dan selesa

RM10 4 helai..sweettt!!!

Berjaya menjadi warga JJ hehehe


Last2 tak beli pun baju ibu dia ni,
takpela janji anak2 gembira,
anak2 didahulukan,
ibu abah dikemudiankan hehehehhe

Labels: ,