Nuffnang | Dah cashout kali ke 2



Malam tadi bila tgk akaun Nuffnang dah cukup RM50 terus tekan button "cashout". Ini kali ke 2 daku cashout tapi amaun ciput2 je ye..dalam pada cashout tu ada 2 BE tengah running..biarlah dia berlari2 anak lagi kan, bulan depan takla lama sgt nak cashout lagi huhu...





Setahun blogging dapatla RM103 oklah tu, nak jadi mcm redmummy, yang sampai berbelas riban sebulan tu mmg jauh panggang dari apinya hihi... Lagi pun sekadar mencoretkan cerita harian ditambah selingan surat kabar moga kawan2 tak jemu membacanya...

Labels: , ,