Savvyku kemek | Handbreak tak kemas

Adduiii remuk hati ini

Kejadian berlaku petang semalam selepas pulang dari kerja, amik anak2 di rumah jiran dan macam biasa park kereta di porch kereta umahku. Keadaan porch yang sedikit berbukit telah menyebabkan kejadian mengguris hati ini berlaku. 

"Macam biasa selepas matikan enjin kereta, turun dari kereta tutup pintu untuk keluarkan anak2 dan beg baju mereka. Tetiba kereta terundur perlahan menyebabkab daku cepat2 bukan pintu dan masuk ke dalam untuk memberhentikannya. Apakan daya pintu kereta yang dibuka telah tersangkut pada tembok pagar umahku tanpa dapat diselamatkan". KRAKKKKKKK.....begitu juga remuknya hati ini!!!




Huwaaaaa SAVVY kesayanganku cedera teruk..Sedihnya tak terkata, pujuk hati, terimbas apa dosa daku hari ini...Astaghfirullah, memang malang tak berbau kan..Bile ingat2 balik daku buat rutin ni dah bertahun2, tp kejadian ini memang tak diduga, handbreak tak berapa kemas. Padahal dah bertahun2 buat rutin yang sama tu..


Porch umahku yang tak berapa berbukit, tapi dah nak jadi kan, jadik jugak. Memang hati ini remuk tapi sabar jela. Hubby kata takpela, redha..Yolah redha yolah kan huhuhu...Kejadian ini tidak disedari oleh jiran2 kerana ianya berlaku secara senyap tanpa jeritan meminta tolong hahahhaha

Keadaan pintu kete selepas hubby dah betulkan dengan ketukan manja huhuu...sabar ye SAVVY nanti ibu tukar pintu baru hehehehhe...huhuhu mood sedey today, tapi blog ceria hehehehe

Labels: