Perempuan mana tak suke munge?


Bunga2 ni semua di jual di sepanjang jalan Sungai Buloh, kalau diikutkan nak kata dekat sngat tu takla dari rumah daku ni, dalam 30 minit tu bleh la smpi ke sana kan..hehehhe..suke sangat mencuci mata dengan melihat keindahan ciptaan Allah ini, cuba bgtau, perempuan mana tak suke bunga kan? hehehe



Macam2 kaler ada, tapi daku pelik skit, bila kt nursery ni  kemain segar bugar lagik munger2 ni, cuba beli dan bawak balik umah tengok, heheheh...specially daku ni, suke beli bunga tp nak maintain tu bercinta gamaknya hahahhaa...



Serius cantik2 tengok bunga orkid ni, boleh letak dalam rumah tau bunga ni, bunga yang dah kembang tu akan bertahan selama 3 bulan tuuuu...harga dia RM30 sepokok, nak beli dah aritu tp daku takut dia mati di tangan daku yang perajin ni, jadi lupakan dulu niat murni itu hehehehe




Alahai, ni kalau mak tengok ni seronok kemain kekdahnya..nak beli buat hadiah untuk mak pon takpe, bila mak dah bela cantik2, bagi beranak byk2 anak2 pokok tu, kita amik sikit bawak balik umah sendirik ehhehe...tangan mak memang sejuk, tanam apa pun menjadik, daku ni tanam serai pon mati, mak pernah tanamkan serai kat pahang, daku bawak balik KL, mati tuuu, padahal dah banyak anak2 serai tu, mak kata daku tak siram huhuhu, kadang2 betul lah mak kata tu ahahhaha




Bunga ros idaman wanita, hubby pernah belikan daku bunga ni waktu konvo dulu hahahha, masa tu baru 2 bulan kawin, aikksss tak konvo lagi dah kawin? hehehe...yelah grade bulan 11, 2003 tapi konvo bulan 8, 2004, sempatla keje jugak 8 bulan sebelum kawin hehehehhe




Oklah cuci2 mata dulu kat sini ye, daku keluar visit arini, nnti ptg2 daku berkunjung ke rumah kawan2 ye, seronok gi visit dapat cuci mata kat luar, seronok keje macam ni, syukur ya Allah...;)

Labels: ,