Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com



Entri Bilakah kali terakhir kita menderma darah saya rasakan entri terbaik saya kerana entry ini mengingatkan saya dan pembaca bilakah kali terakhir kita semua mendermakan darah. Sepertimana yang kita tahu bekalan darah di hospital2 makin berkurangan dan membuatkan my hubby terpanggil untuk sama2 membantu insan2 yang memerlukan bekalan darah ini.



Yang lebih membuatkan saya terkesan adalah kerana ada pengomen yang rasa terharu dengan tindakan kami ini kerana beliau adalah salah seorang mereka yang amat2 memerlukan darah dari kita semua yang sihat tubuh badan ini. Dengan adanya entry ilmiah seperti ini, dapatlah kiranya mendidik kita semua untuk membantu mereka yang benar2 memerlukannya.

Itulah dia entry yang saya rasa terbaekk..insya allah....so kalau ada pembaca blog daku ini yang berminat untuk turut serta, silalah klik link brother eyriqazz...

Labels: