Pemandangan Luas Dari Hotel Ancasa, Port Dickson

Mengadap ke laut pagi-pagi ni memang menyamankan. Saujana mata memandang kekdahnya hihi. Ni kalau abah ngan anak2 ada ni dah lama ajak pi mandi laut.

Jadual kursus padat macam beg baju ni jugak, takde masa nak mandi pool, tak sempat pon nak gi jenjalan kat Telok Kemang nun. Hehehe jimat duit.

Hari ini jugak genap 7 tahun arwah ayah meninggalkan kami semua, 25.5.2005 tetap segar diingatan. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 beriman. Alfatihah

TQ yang sudi singgah!!

Labels: