Iklan Exabytes di blog Sweet Family



Ingat lagi tak daku ada cerita tentang iklan exabytes di entry sebelum ini. Setelah kriteria yang diperlukan oleh pihak Exabytes tu telah dipenuhi makanya pihak exabytes akan emelkan kita invoice tentang bayaran yang kita akan perolehi. Berdasarkan UV klik blog daku yang dalam average 200-300 sehari, diorang offered untuk RM50/3 bulan.

Oklah kan dari tiada langsung. So pihak exabytes akan bertanya kita sama ada kita mahu letakkan iklan tu di leaderboard or sidebar? daku rasa bayarannya sama je, cume script yang diorang akan bagi tu je berlainan. Script tu pulak korang akan terima sebaik sahaja kita emel semula invoice yang kita dah confirmkan dengan pihak exabytes tadi tu. Clear tak?

So script tu exabytes akan emelkan pada kita sebaik diorg terima invoice tu ye. So semalam daku dah terima scriptnya and today iklan tu sedang menari2 di sini utk 3 bulan macam tu. Alhamdulillah rezeki anak2, kawan2 pon boleh buat macam ni jugak... bagi yang belum menghantar permohonan dan berminat untuk mendapat rezeki lebih sila klik di sini ye.. untuk keterangan lanjut.

Labels: ,